poniedziałek, 15 lipca 2013

2.Odpocznijmy, połóżmy się, zapomnijmy...

-Was naprawdę popierdoliło!-Krzyknął ich agent siadając za kierownicą dużego, czarnego samochodu, połyskującego w pierwszych promieniach.
     Lou i Harry wpakowali się na tylne siedzenia, pokryte beżową twardą skórą. Oboje przykleili się do przeciwnych sobie drzwi. Od pocałunku nie odezwali się do siebie słowem. Wpatrywali się pusto w okna ignorując groźny wykład mężczyzny. Oboje myśleli tylko o jednym, nadal czuli smak swoich ust i zapach rozgrzanego ciała.  Po raz setny odtwarzali w swojej głowie tą samą scenę. Jednak żaden z nich się nie odezwał. Nie wiedzieli co mają myśleć, co oznaczał ten gest i jak mają go traktować. Mijali kolejne małe domki z czerwonej cegły, kolejne zakręty, kolejne kolorowe sklepiki. Co jakiś czas ktoś szedł ulicą. Miasto się dopiero budziło, chociaż słońce już od dłuższego czasu wisiało na niebie. Był to zimny poranek, zwiastujący deszczowy dzień. Auto zatrzymało się na wielkim parkingu obok ich busu. Chłopaki powoli wyczołgali się na zewnątrz, ich t-shirty okazały się trochę za cienkie, na nagłą zmianę pogody, więc trochę przyśpieszyli kroku. Szli od siebie oddaleni o kilka metrów. Przed nimi niemal biegł zdenerwowany agent. Jednym szarpnięciem otworzył drzwi i wparował jak oparzony. Reszta zespołu leżała na sofach przy zasłoniętych roletach z butelkami wody w rękach. Starszy mężczyzna automatycznie zaczął odsłaniać żaluzje, budząc przy tym wszystkich.
-Co kurw...-Wymamrotał Zayn przepitym głosem, przecierając oczy.
-Co się stało?- Powiedział zdziwiony Liaś podnosząc się z kanapy.
-Co się stało?! CO SIĘ STAŁO. Zapytajcie się swoich genialnych  przyjaciół!
  Ich oczy skierowały się na dwoje chłopaków, którzy dopiero co weszli do autokaru. Harry głowę miał spuszczoną i wpatrywał się w jakiś martwy punkt zboku.
-Włamaliśmy się jakimś ludziom do basenu.
-O ja pier..-Niall opluł się sokiem.-Ahahahahaha brawo.
-Jak widać, nadal jesteście dziećmi, nie rozumiecie, jakie to by były konsekwencje! Cieszcie się, że przekupiłem tą rodzinę i nie wniosą oskarżenia. -Wysyczał menadżer.
  Zielonooki schował się lekko za plecami Louisa, odwracając głowę w drugą stronę.
-A ty nic nie powiesz Harry?- Powiedział ironicznie.
-Odpierdol się od niego!-Krzyknął automatycznie Lou.-Wyjdź stąd.
-Wyrzucasz mnie? Ja wam dupę uratowałem!
-WYJDŹ-Rzucił groźnie Tomlinson, na co mężczyzna nerwowo wyszedł.
  Reszta zespołu przyglądała się całej scence ze zdziwieniem i zaciekawieniem, oczywiście takim, na jakie było ich stać o 7 nad ranem, po nieprzespanej nocy i na kacu. Hazza chwycił butelkę wody ze stołu i rzucił się na swoje łóżko w innej części busa.  Liam w tym czasie ponownie zasłonił żaluzje.Louis stał chwilkę patrząc na punkt, w którym zniknął przyjaciel. Kiedy ponownie zapadła cisza i wszyscy usadowili się wygodnie na sofach, chłopak ruszył w stronę sypialni. Zatrzymał się na chwilę na Stylsie, który spał tuż pod jego miejscem. przyjrzał się jego lokowanym włosom i delikatnemu trądzikowi na nosie. Kiedy chłopak się lekko poruszył, przestraszony Lou wspiął się po drabince i położył na swoim materacu. Czas mijał, a on nie mógł zasnąć. Wypróbował każdą pozycję, jednak żadna mu nie odpowiadała. Jego myśli krążyły niespokojnie. W pewnym momencie opuścił swobodnie jedną rękę w dół, gdy niespodziewanie Harry złapał go za dłoń, który najprawdopodobniej też miał ten problem.
-Słodkich snów BooBear.-Wyszeptał
-Śpij dobrze Hazza.-Odpowiedział, a na jego twarzy zagościł uśmiech. Po chwili oboje zasnęli.

___________
Proszę, nie zrażajcie się tym złym rozdziałem! Musiałam jakoś doprowadzić tą sytuację do końca! ;<



17 komentarzy:

  1. Świetny blog :D Pisz dalej.
    A i jeśli byłabyś chętna wpadnij na mojego bloga o Larry'm http://larrylovediary.blogspot.com/
    Jest to mój 1 blog więc nie jest on perfekcyjny ale może jednak coś się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNY ! Niesamowicie mi się podoba, pisz pisz dalej, nie mogę doczekać się następnego rozdziałku :D <3 @AMika18434
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tylko trochę krótki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuję! ;P No ja raczej preferuje krótkie rozdziały, bo nie lb kilku spraw w jednym poruszać. ;) Chciałam tak ,,romantycznie zakończyć" xD

      Usuń
  4. Świetny tylko za krótki ;c
    Mogłabyś informować mnie o nowych rozdziałach ? @KarolinaG14 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwww, słodko! Kocham cię! Mi tam nie przeszkadza że krótki, chociaż mógłby być dłuższy, ale rozumiem cię ;) do następnego rozdziału! Pozdrawiam i dużo weny życzę! @olkoki

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jest taki zły <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale o co ci chodzi? Jest wspaniały ! Ale na prawdę ci coś zrobię, jeżeli będziesz tak kończyć. I postaraj się pisać troszeczkę dłuższe rozdziały ... Chociaż kilka linijek, prooooszę !
    I to chyba wszystko co mam ci do powiedzenia...
    A tak zapomniałabym życzę weny i czekam na nexta ;**

    A teraz przyszedł czas na spam, za który bardzo cię przepraszam...
    Zapraszam cie serdecznie na moje blogi, które nie są o Larry'm
    1.http://dare-to-dreams-with-1d.blogspot.com/
    2.http://time-to-start-over.blogspot.com/
    3.http://oczy-serca.blogspot.com/
    Było by mi bardzo miło gdybyś je udostępniła pod następnym rozdziałem, ale nic na siłę.
    Z góry dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg... Muszę CI coś powiedzieć... Mam koleżankę która czyta od groma blogów jednak mi się tak nie chce... Przeczytam 2 rozdziały i chociaż pewnie dalej jest ciekawe to nie mam ochoty. Ale twój blog jest poprostu wspaniały. STrasznie ciekawy!!! Poprostu go kocham i błagam Cię pisz szybko dalej bo ja nie wytrzymam. ♥ W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję. ;* To naprawdę miłe, sprawiłaś, ze się uśmiechnęłam. ;) Posty będą dość rzadko, wy bd czekać i bd ciekawi, a ja bd miałą czas żeby wszystko było dopracowane ;p Nie chce dodawać na wpół zrobionych rozdziałów, gdzie jest 872567845 rzeczy do poprawienia. ;p

      Usuń
  9. GENIALNE ♥Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie dzisiaj, a jak nie to dopiero w poniedziałek. Bo wyjeżdżam..

      Usuń
  10. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Więcej informacji na moim blogu : http://dare-to-dreams-with-1d.blogspot.com/p/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny! czekam na następny. masz świtny styl pisnia, uwielbiam cie !!

    + zapraszam na bloga http://angelisirresistible.blogspot.com/ - również o Larry'm xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebiste ! :D
    Czekam na kolejny :)
    Ale to włamanie .. ahahahahaha XD
    Pocałunek ... awwww *-*

    @JuliaWota

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam cię do The Versatile Blogger :)

    Więcej na; http://harry-dark-styles-and-boo-bear.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html <3

    Gratulację Xx

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze pierwszy blog o takiej tematyce czytam ale spodobał mi się i czekam na kolejny;)

    OdpowiedzUsuń